Retourneren

1. Ben je toch niet tevreden over je product? Of is het stuk?

Dan zullen we dit zo goed en snel mogelijk oplossen. We hebben onze service op een rijtje gezet, zodat meteen duidelijk is wat je van ons mag verwachten:

  1. 14 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  2. Artikelen kun je zonder opgave van redenen retoursturen.
  3. Bij retour: het volledige aankoopbedrag, incl. de verzendkosten van de heenweg, binnen drie tot vijf werkdagen weer op je rekening.
  4. Minimaal 6 maanden garantie op al onze producten.
  5. Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen vijf werkdagen weer een werkend product in huis.


2. Terugsturen

Gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen kan je deze altijd zonder opgave van redenen retourneren. De goederen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd te worden.

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  1. Gepersonaliseerde producten, zoals mason jars / bekers waarop een persoonlijke tekst of afbeelding is geprint.
  2. Verbruiksartikelen zoals papieren bordjes en rietjes waarvan de verpakking is geopend. Deze kun je om hygiënische redenen niet ruilen.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. 

Vul voordat je een artikel opstuurt altijd eerst het contactformulier in. Je ontvangt dan een e-mail met instructies voor het retour zenden van een artikel.

De verzendkosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening. Je kunt hierbij kiezen voor brievenbuspost of pakketpost:

  1. Het versturen via pakketpost van PostNL kost ca. € 6,95 (zonder Track en Trace). Dit kan op elk postkantoor geregeld worden.
  2. Bij DHL For You betaal je online ca. € 5,50 voor een pakket. Via www.dhlforyou.nl regel je de verzending en betaling zelf en kun je het dichtst bijzijnde DHL Servicepoint vinden om het pakket af te geven.
  3. Via DPD Pakketshop betaal je ca. € 5,95 voor een pakket. Op www.dpd.nl lees je hier meer over en kun je de dichtst bijzijnde DPD Pakketshop vinden om het pakket af te geven en de verzendkosten te betalen.


3. Verkeerd artikel ontvangen / functioneert niet naar behoren?

Bij ontvangst van een verkeerd artikel graag eerst controleren welk artikel je hebt besteld en welk artikel via de mail is bevestigd. Komt dit niet overeen met de ontvangen artikelen, neem dan zo snel mogelijk contact op middels ons contactformulier met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende artikel. Wij zullen je klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.


Scrollen