Verzendkosten & Levering

1. Afleveren op gewenst adres

Je bestelling kan je laten bezorgen op het door jouw opgegeven adres. Deze wordt door PostNL geleverd.
Bestelling voor 21.00 uur geplaatst? Levering volgnde werkdag. Bestellingen op zaterdag & zondag worden op maandag geleverd.

2. Bezorgkosten

Bestellingen binnen Nederland van € 50,- of meer versturen we GRATIS. Anders bedragen verzend- en afhandelingskosten:

  • Orders tot € 20,- = € 6,95
  • Orders vanaf € 20,- = € 5,95
  • Orders vanaf € 30,- = € 4,95
  • Orders vanaf € 40,- = € 3,95
  • Orders vanaf € 50,- = GRATIS

Bestellingen binnen België van € 75,- of meer versturen we GRATIS. Anders bedragen verzend- en afhandelingskosten:

  • Orders tot € 20,- = € 7,95
  • Orders vanaf € 20,- = € 6,95
  • Orders vanaf € 30,- = € 5,95
  • Orders vanaf € 40,- = € 4,95
  • Orders vanaf € 50,- = € 3,95
  • Orders vanaf € 60,- = € 2,95
  • Orders vanaf € 75,- = GRATIS

3. Wat als producten niet voorradig blijken te zijn?

Wanneer je meerdere producten in één keer bestelt, kan het zijn dat niet elk artikel voorradig is (ook niet bij onze leveranciers). We zullen dan contact met je opnemen en overleggen wat dan je voorkeur heeft: nog even wachten, de rest versturen en het product annuleren of de hele order annuleren. Nazenden kunnen we helaas niet realiseren.

4. Wat zijn de levertijden in het buitenland?

De verwachte levertijden zie je in onderstaand overzicht: slechts een indicatie. De duur van een zending is afhankelijk van het land van bestemming. De hieronder genoemde levertijden zijn alleen van toepassing op bestellingen waarvan de producten voorradig zijn en waarvan wij de betaling hebben ontvangen.

  • Belgie 12-24 uur
  • Duitsland 24-48 uur
  • Frankrijk, Groot Brittannië 48-60 uur
  • Rest van Europa 60+ uur

5. De zending volgen binnen Nederland & België | Verzending vertraagd

Vanaf het moment dat je bestelling door ons wordt overgedragen aan PostNL kan je deze volgen via de Track & Trace. De link van Track & Trace is te vinden in de e-mail die naar je is verzonden m.b.t. de verzending van je pakket. Het kan voorkomen dat er geen status van je pakket bekend is bij PostNL. In dat geval heeft PostNL de barcode nog niet verwerkt. In sommige gevallen is PostNL niet in staat je bestelling de volgende dag al af te leveren. Als je in beide gevallen 3 dagen na ontvangst van de verzendmail nog geen status kunt bekijken, neem dan contact met ons op.

6. Niet thuis bij bezorging?

Let op: onderstaande afleverinformatie geldt alleen voor zendingen binnen Nederland. 

Ben je niet thuis en kan het pakket ook niet bij je buren worden afgeleverd? Dan volgen nog 3 afleverpogingen. Tevens ontvang je een briefje in de bus waarmee je de volgende opties hebt:

  • Je pakje afhalen bij een PostNL Parcelshop
  • Je pakje bij één van je buren laten bezorgen
  • Je pakje op een andere dag/tijd laten bezorgen

Scrollen